onsdag 25. november 2009

Surpriseparty !



I går lagde jeg surpriseparty for Magnus!
Han fylte 24 år, og jeg visste at han aldri hadde hatt surpriseparty før, så da tenkte jeg "hvorfor ikke".
Sikkert litt merkelig at jeg lagde det til han med tanke på at han gikk fra meg for en mnd siden, men vi er litt merkelige, og jeg er veldig glad i han.. :)

Planen var jo egentlig at jeg skulle lage bursdagsmiddag til han.
Så jeg og bestekameraten hans inviterte guttegjengen til leiligheten min (vår), og jeg avtalte meg Magnus at jeg skulle møte han på butikken sånn at han kunne få velge ut hvilken middag jeg skulle lage.
Jeg ble kjempeglad når jeg så han, og ga han en stoor bursdagsklem og et kyss.
Så stakk vi på butikken og handlet. Magnus ville ha hjemmelaget pizza for da kunne vi lage den i lag :)
På vei opp igjen sendte jeg melding til bestekameraten hans om at vi er på vei, og de gjemte seg inn på kjøkkenet.
Når vi kom inn igjen i leiligheten spurte jeg Magnus om han gadd å sette varene ut på kjøkkenet og når han gikk inn på kjøkkenet spratt det 8 kamerater frem! hurraaa !! :D

Jeg tror Magnus ble både glad og sjokkert, og vi hadde en kjempekveld ! Først var det Liverpoolkamp, så var det musikk og Jäger. Vi ble god og full og endte kvelden i tre tiden.

I dag har vært en koselig dag, sofa, egg&bacon frokost og fullstendig sløving.
Bare synd det ikke er ekte.

jaja, her er de få bildene jeg fikk tatt fra festen !

(crappy iphone kvalitet!)











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar