torsdag 10. desember 2009

Gullkorn fra barnemunn!




God Aften :)
Jeg satt og leste bloggen til en venninne av meg, og der hadde hun lagt ut en video av barn som sa rare ting, da kom jeg på gullkorn fra barnemunn, og måtte så klart google meg frem til noen gullstrofer!

Enjoy !

Barn om de 10 bud:

Du skal ikke ljuge.
Du skal ikke stjele fra de fattige hvis de ser det.
Du skal ikke begjære din ektefelle eller andre arbeidsfolk.
Du skal ikke slå i hjel tiden.
Du skal bare slå noen hvis du absolutt må.
Du skal ikke bakvaske noen bak deres ryggmarg.
Du skal høre på moren din samme hva hun sier,
og hvilket tonefall hun bruker.

Du skal bevare deg vel.


hihihi!!! Jeg dauer av latter her :D
Ok, her er noen fler :

* En misjonær er en mann med hatt og koffert som leser Bibelen i dørsprekken til folk

* Den største forskjellen på mennesker og dyr er at hester får valper.

* Det er mange i himmelen: Alle de som er døde er der, pluss Gud og Jesus og Den dårlige Ånde. 

* En fjert er en liten fugl med grå vinger.

* Det viktigste når man gifter seg, er at man har en god monolog.

* Tanten min har en sønn som ikke er hennes, men som er datteren til stefaren. Han er ti år og har Dow Jones syndrom. Han er veldig blid og litt klumpete og veldig positiv på en negativ måte

* Moren min sier at jeg går henne på nervene, enda jeg står helt stille.

* I gamledager sa man "Jeg elsker deg" til folk. Nå trenger man heldigvis ikke å anstrenge seg så forferdelig skrekkelig lenger. Jeg tror det holder at man sier: "Kom hit!"

* Arsenikk er et sterkt krydder som lett kan ødelegge hele middagen. 

* En bestemor er en som hele slekten har kommet ut gjennom. Da er det ikke så rart at hun blir litt slaskete i skinnet.


* Jeg satt på en benk sammen med ei jente som helt plutselig sier : "Du er ganske ren i øret ditt du" 


Sånn ! Da har dere kanskje fått dere en god latter!
Dere må mer enn gjerne kommentere og fortelle om andre gullkorn fra barnemunn!


Natta ! 




 

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar