lørdag 2. januar 2010

Happy New Year !


Da var vi faktisk begynt på 2010, og jeg har på følelsen at dette kommer til å bli et bra år !
Det må det !!
Jeg leste horoskopet mitt for 2010 og jeg er ved godt håp  :)




Du er meget visjonær, sensetiv og intuitiv. Matrielle ting betyr lite for deg. Faktisk er du så følsom for dine omgivelser og dine medmennesker at du nesten kan vær synsk. Din enorme følsomhet kan også gjøre deg sårbar, men samtidig er du meget motstandsdyktig og kan klare deg gjennom store påkjenninger i livet.

Generelt:
Omsider blir du velsignet med både hell og lykke i form av Jupiters ferd gjennom ditt tegn! 18.Januar vil denne sjenerøse planeten komme stormende inn i fiskene, og han oppmuntrer deg til å tenke stort og ikke minst tenke på deg selv. Du kan oppdage akkurat hva det betyr allerede i februar, da en serie ekstremt positive planetaspekter lyser over livet ditt. Selv vanskligheter vil bane vei for suksess! Men du skal likevel ikke kaste alt over bord for å følge dine ambisjoner, for du risikerer å ta deg vann over hodet. Du kan også få nye mennesker inn i livet ditt, og i dette begivenhetsrike året kommer det nok til å bli flere store feiringer !


Kjærlighet: Du har ikke bare Jupiter i ditt tegn, men nå som Saturn i tillegg er ute av sonen for relasjoner, kan en ulykkelig kjærlighetshistorie likevel få en herlig slutt. Det faktumet at du har mer tro på deg selv gjør at du tiltrekker deg gode mennesker, samtidig som det kan føre til at du frigjør deg fra dårlige relasjoner. Du vil rett og slett innse hvor feil den eller de personene var for deg.




Jaja, så det var horoskopet for året :)


Hmm... har jeg noen nyttårsforsett da?


1) Melde meg inn i sentralbadet og begynne å svømme
2) Være mer sosial med venner
3) Lære meg mer gitar
4) Synge inn en demo


Ja, det får holde !


Håper alle har hatt en herlig start på nyåret, det har i alle fall jeg ;)

2 kommentarer:

  1. Fnis, mitt nyttårsforsett er å aldri lage nyttårsforetter tror jeg...

    SvarSlett
  2. hehe, e prøve en ny vinkel i år ;)

    SvarSlett