tirsdag 9. november 2010

I need coffe !!



Herreguuud så vanskelig det e å stå opp tidlig når man vet at man ikkje skal på jobb før klokken 13 !
Men men, opp måtte jeg uansett da min kjære mor ringte til meg fra parkeringsplassen og jeg hadde glemt å sette bilen ned i garasjen, og nå var låsen fryst.


Jeg fikk et kjempebra triks fra min søte samboer om at jeg skulle ta med en pose med varmt vann, så jeg tuslet meg opp på parkeringen med vannposen, holdt den inntil låsen i 3 minutt, og vips ! så gikk det ann å låse opp :D


Da var jeg jo likevel våken, så jeg og Magnus tok med hundene på tur ned på neset, slik at de fikk springe litt løs, og Raija gikk grave seg ned i sneen, hun ELSKER snø !
Jeg kjente at morgentrynet var der garantert, og jeg tok et bilde for å sjekke....

Morgentryne !!!

.jepp !
Og da begynte jeg å tenke... "stakkars Magnus som våkner opp til dette hver dag!!"

Prøvde å ta et bilde til når vi kom inn igjen, og jeg hadde fått i meg en kaffe for å se om det va blitt nokke bedring etter en halvtime ute i sneen og litt koffein, men neh.... fail :)


Jaja, så lenge jeg er klar over problemet selv ;)

Nå skal Magnus og jeg slenge oss ned i sofaen og se Dexter før det bærer avgårde til jobb !
Har jo ikke fortalt at jeg har fått meg jobb nei... oi, jaja, det får bli et annet blogginnlegg.

So long suckers :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar