tirsdag 5. oktober 2010

Lykkelig !



Nå er det VELDIG lenge siden jeg har skrevet noe på bloggen. Kanskje jeg har brukt den for å utrykke smerte og frustrasjon, og i det siste har ikke jeg har noe frustrasjon :)

Livet mitt er perfekt... er det egentlig mulig?

Det er VELDIG mye som har skjedd siste det siste halvåret, og det er vanskelig å forklare uten å bli misforstått...
Jeg og Magnus fant tilbake til hverandre i Juni og etter det har ting bare blitt bedre og bedre! Etter 6 mnd med helvete av frem og tilbake ga vi slipp på all driten i fortiden og såg fremover, og det er det beste jeg har gjort noen gang !

Først flyttet jeg hjem etter påske, eller det vil si jeg skulle ned igjen til Bergen når påsken var omme, men bilen klikket, og jeg tok det som et tegn på at jeg hadde ingenting i Bergen å gjøre. Jeg og Magnus fikk litt avstand siden han bodde i Bergen fortsatt. Savnet blei veldig stort og turene ble oftere. Magnus kom flere ganger til Ålesund, og til slutt innså vi at forholdet våres er for godt til å gi slipp på  <3

Neste steg ble at Magnus flyttet hjem til Ålesund, for en glede ! :) Så i begynnelsen av Juli dro vi på en "kjærleiks roadtrip"  rundt i vårt vakre land og en liten tur til søta bror (bodde på Spahotell, god damnit kor nice det var)
Vi hadde 6 herlige dager i Oslo, Drammen, Kongsberg, Sandefjord, Kristiansand og Strømstad. Når vi kom tilbake dro Magnus tilbake til Bergen og pakket sakene sine, og siden da har vi omtrent ikke hatt en dag fra hverandre :) Og for tre uker siden dro vi på en visning på en leilighet på Fredsberg bare for å titte litt, og leiligheten var bare drømmeleiligheten !
Plutselig gikk ting ekstreeemt fort, og vi var i banken, fikk lån, og poff! var leiligheten våres ! hurra !

Så nå sitter jeg... på kontoret... i VÅR leilighet !! Livet er faktisk herlig, dette må være følelsen av ekte lykke ! <3
Jeg skal såklart legge ut bilder etterhvert, men jeg vil ha inn den nye sofaen og få opp bilder før jeg legger ut bilder :)

Ha en finfin kveld alle sammen <3

1 kommentar: